تلفن زدن با موبایل اماااااااا به حساب دیگری سری ۲
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تلفن زدن با موبایل اماااااااا به حساب دیگری سری ۲
نوشته شده در دو شنبه 18 شهريور 1392
بازدید : 324
نویسنده : جوجو
تلفن زدن با موبایل اماااااااا به حساب دیگری:
شما میتونید با مبایلتون هر چندتا خواستید تلفن بزنید و هزینه ها را به حساب یه نفر دیگه بزارید خیلی با حال نه؟ برای اینکار باید یه کارهایی انجام بدین به این صورت : اول مبایل اون شخصی را که می خواهید هزینه ها را بپردازد بر دارید و شماره ای را که میخواهید هزینه اش برداشته بشه را بگیرید البته قبلش یک + یا 90+ اضافه کنید مثلاْ به این صورت :09133107777+ که در نتیجه دیگه هزینه به صورت حساب این شماره اضافه نمیشه و همش میره به حساب کسی که شما این شماره را با مبایلش گرفتید البته این کار با دزدی فرقی نداره اما صد در صد جواب میده و خود مخابرات هم اعلام کرده که همچنان راهی برای این مشکل پیدا نکردن ! پس از امرو موبایلتون رو دست همه کس ندین !
این روش هم مانند روش بالا کاملا امتحان شده!
در این روش هر وقت فیش مو بایلتون از حد معمول بیشتر شد برید و پرینت اونو از مخابرات بخواین و وقتی پرینت رو گرفتین ببینین قسمت (بدهکار) و (بستانکار) موبایلتون با هم برابره یا نه اگه با هم برابر نبود مصبب اونو حلال کنینا که اون دنیا دیگه نمک گیرتون نشه!



:: موضوعات مرتبط: کدهای مخفی موبایل , ,
:: برچسب‌ها: تلفن زدن به حساب دیگری , دززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززدی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: